Со средена и достапна документација успехот е поголем
Електронскиот деловодник со своите пакети е скроен да ви го организира, олесни и убрза работењето.
Електронскиот деловодник работи согласно законските прописи во РМ и претставува софтвер за канцелариско и архивско работење. Целосно интегрирано софтверско решение за евидентирање и архивирање на вашата документација. Комплетна организацијата и евиденцијата на документитево секое време, од секоја локација,засекогаш! Веб базираното решение овозможува голема флексибилност при работењето. Апликацијата работи во Интернет и Интранет околина и може да биде достапна од секаде, секако заштитена со корисничко име и лозинка. Достапна за вашиот таблет или паметен телефон во секое време. Сигурноста е на највисоко ниво така да архивираните документи секогаш се на сигурно место. Целата документација е организирана по сите законски прописи за канцелариско и архивско работење. Врз основа на законските легислативи документите кои се архивирани автоматски се чуваат за дадениот број на години.
Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
Верзијата Канцелариското и архивско работење е наменета за сите приватни фирми со над 49 вработени и сите државни и јавни претпријатија.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
Понудата важи до 31.12.2017 година.