Немате ставки во вашата кошничка.
Пребарување
Filters

Со средена и достапна документација успехот е поголем

Електронскиот деловодник со своите пакети е скроен да ви го организира, олесни и убрза работењето.

Електронскиот деловодник работи согласно законските прописи во РМ и претставува софтвер за канцелариско и архивско работење. Целосно интегрирано софтверско решение за евидентирање и архивирање на вашата документација. Комплетна организацијата и евиденцијата на документите во секое време, од секоја локација, засекогаш! Веб базираното решение овозможува голема флексибилност при работењето. Апликацијата работи во Интернет и Интранет околина и може да биде достапна од секаде, секако заштитена со корисничко име и лозинка. Достапна за вашиот таблет или паметен телефон во секое време. Сигурноста е на највисоко ниво така да архивираните документи секогаш се на сигурно место. Целата документација е организирана по сите законски прописи за канцелариско и архивско работење. Врз основа на законските легислативи документите кои се архивирани автоматски се чуваат за дадениот број на години.

Види како
Подреди по
Приказ по страна

Писарница за еден корисник

Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
12.400,00 ден

Канцелариско и архивско работење за еден корисник

Верзијата Канцелариското и архивско работење е наменета за сите приватни фирми со над 49 вработени и сите државни и јавни претпријатија.
29.140,00 ден

Канцелариско работење за еден корисник

Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
20.460,00 ден

Писарница за неограничен број корисници

Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
18.600,00 ден

Канцелариско и архивско работење за неограничен број на корисници

Верзијата Канцелариското и архивско работење е наменета за сите приватни фирми со над 49 вработени и сите државни и јавни претпријатија.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
33.480,00 ден

Канцелариско работење за неограничен број корисници

Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
24.800,00 ден
Види како
Подреди по
Приказ по страна